Popular Posts

ဆည္းဆာအခ်ိန္ ဟာ ေကာင္းကင္ထက္မွာက်ယ္၀န္းျပီးလွပတယ္၊ နက္ရႈိင္းတယ္၊ ေနာက္...လြတ္လပ္မႈရွိတယ္။ ဒါေၾကာင့္.... ဆည္းဆာ ဟာ က်ယ္၀န္း၊ နက္ရႈိင္းျပီး လြတ္လပ္မႈရွိတဲ့ သတင္းဆုိဒ္ေလးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆည္းဆာ မွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ သတင္းေတြဟာ ကိုယ္ပိုင္မဟုတ္ပါ။ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚမွာ ျပန္႔က်ဲေနတဲ့ သတင္း နဲ႔ ဓါတ္ပံုေတြကို လူအမ်ားၾကည့္ရႈႏိုင္ဖို႔ အခ်ိန္နဲ႔တေျပးညီ တင္ျပထားျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။ ဆည္းဆာ ကေရးသားေဖာ္ျပတဲ့သတင္းနဲ႔ဓါတ္ပံုေတြ မွတစ္ပါး အျခားသတင္းနဲ႔ဓါတ္ပံုမ်ားဟာ သက္ဆိုင္သူမ်ားရဲ႕ မူပိုင္သာျဖစ္ပါေၾကာင္းအသိေပးအပ္ပါတယ္။ ဆည္းဆာဘေလာ့အားလာေရာက္လည္ပါတ္သူအားလုံးကုိ အထူးေက်းဇူးတင္ရသည္။
လာလည္ၾကသူမိတ္ေဆြအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ

Sunday, December 29, 2013

ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးႏွင့္ တာဝန္ရွိသူမ်ားသိေစရန္ (ေပးစာ)

သို႔

ဆည္းဆာ

အယ္ဒီတာခင္ဗ်ား..

လူၾကီးမင္းမွ တဆင့္ တာဝန္ရွိ အမ်ားျပည္သူ သိေစ၇န္ တင္ျပအပ္ပါသည္။

ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ ကုန္းလမ္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး၊ ကုန္စည္ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဌာနခြဲမ်ား ျဖစ္ၾကေသာ မိထၱီလာ၊ မေကြး၊ ျပည္၊ ပန္းေတာင္း၊ မင္းလွႏွင့္ ဟသၤာတတို႔မွ ကားအစီးေရ စုစုေပါင္း ၁၅၀ ေက်ာ္မွ ကုန္စည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး (ကပရ ) ယာဥ္ေမာင္းမ်ား ႀကံဳေတြ႔ ေနရေသာ အခက္အခဲမ်ားကို ဆည္းဆာ သတင္းဌာနမွ တဆင့္ တင္ျပ အပ္ပါသည္။


ေအာက္ေျခ (ကပရ) ယာဥ္ေမာင္းမ်ား၏ အခက္အခဲ ျပႆနာ (၄) ခ်က္ရွိပါသည္။

မေကြးတုိင္းအတြင္းမွထြက္ရွိသည့္ ႀကံမ်ားကို ေတာင္တြင္းႀကီးၿမိဳ႕နယ္ ကံလွသၾကားစက္သို႔ ပို႔ေဆာင္ေပးရန္အတြက္ သၾကားစက္ႏွင့္ ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရး၊ ကုန္စည္ပုိ႔ေဆာင္ေရးဌာနခြဲ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးတုိ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုခဲ့ပါသည္။

ထိုသို႔ခ်ဳပ္ဆိုရာတြင္ ကုန္စည္ပုိ႔ေဆာင္ေရးဌာနခြဲ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးမွာ တပ္ထဲမွ အရပ္ဖက္သို႔ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးရာထူးျဖင့္ ေျပာင္းေရႊ႕လာသည့္ လုပ္ငန္းကၽြမ္းက်င္မႈမရွိသည့္ မိုးက်ေရႊကိုယ္ ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ စာခ်ဳပ္တြင္ ကပရ ေအာက္ေျခယာဥ္ေမာင္းမ်ားအတြက္ မ်ားစြာနစ္နာမႈမ်ား ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။

၁။ ညြန္ၾကားေရးမွဴးႏွင့္ စက္ရုံတို႔ ခ်ဳပ္ဆုိသည့္စာခ်ဳပ္တြင္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးအတြက္ စက္ရုံဘက္မွ တာဝန္ယူေပးရန္ ထည့္သြင္းမခ်ဳပ္ဆိုခဲ့မိသျဖင့္ ယခုအခါ ကားလမ္းမေကာင္း၍ ကားသမားမ်ားမွ ကားလမ္းမ်ားကုိ ကုိယ္ဖာသာကုိျပင္ၿပီး ေမာင္းေနရသလုိ သတ္မွတ္ကုန္စည္တန္ခ်ိန္ျပည့္မွီေအာင္ မတင္ႏုိင္ၾကပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ကားသမားမ်ားမွာ မ်ားစြာ အခက္ေတြ႔ေနရပါသည္။

၂။ ဌာနမွလက္ခံထားသည့္လုပ္ငန္းမ်ားကုိ လုပ္ကုိင္ေနရေသာ္လည္း (ကပရ) ယာဥ္ေမာင္းဝန္ထမ္းမ်ားမွာ သက္ဆုိင္ရာဝန္ႀကီးဌာနကုိ ( တလလွ်င္ ကားအသုံးျပဳခ က်ပ္သုံးသိန္းခြဲ ) တရက္လွ်င္ ပ်မ္းမွ်ႏႈန္း ၁၂၀၀၀ ေပးသြင္းေနရပါသည္္။ ကားျပင္ဆင္ရက္မေပးသည့္အျပင္ ကားပ်က္၍ျပင္ဆင္ေန႔သည့္ ရက္မ်ားတြင္လည္း ေန႔စဥ္ ၁၂၀၀၀ ေပးသြင္းေနရပါသည္။ ( ကားျပင္္ရက္မေပးပါ။)

၃။ ကံလွသၾကားစက္မွာ တလလွ်င္ ပ်မ္းမွ် (၆)ရက္ခန္႔ စက္ရုံပိတ္ပါသည္။ စက္ရုံပိတ္ရက္မ်ားတြင္လည္း (ကပရ)ကားမ်ားကုိ ျပင္ပလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကုိင္ခြင့္မျပဳပဲ စက္ရုံဝင္းအတြင္း ေသာ့ပိတ္ထားပါသည္။ ၎ေန႔ရက္မ်ားအတြက္ပါ ကားသမားမ်ားမွာ က်ပ္(၁၂၀၀၀) ေပးသြင္းရပါသည္။

၄။ (ကပရ) ယာဥ္ေမာင္းဝန္ထမ္းမ်ားမွ ရရွိသည့္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္စရိတ္မ်ား (ေခါက္ေၾကး) ထုတ္ေပးသည့္အခါ ၅% ( ၅ ရာခုိင္ႏႈန္း) ကုိ လူႀကီးမ်ားအသုံးစရိတ္ဟုေျပာကာ ျဖတ္ေတာက္ခံရပါသည္။ ထုိျဖတ္ေတာက္ေငြြပမာဏမွာ တလလွ်င္ က်ပ္(၄၅) သိန္း ( ေလးဆယ့္ငါးသိန္း) ခန္႔ရွိပါသည္။

အဆိုပါ အခက္အခဲမ်ားအား ရထားပို႔ေဆာင္ေရးျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးႏွင့္ တာ၀န္ရွိသူမ်ားမွ အျမန္ဆံုးကူညီေျဖရွင္းေပးပါရန္ ဆည္းဆာ သတင္းဌာနမွတဆင့္ တင္ျပေတာင္းဆုိ အပ္ပါသည္။

ကံလွသၾကားစက္သို႔ ႀကံမ်ားေမာင္းပို႔ေနရသည့္

ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး (ကပရ ) ယာဥ္ေမာင္းမ်ား



ခုလိုအားေပးတဲ့အတြက္ အထူးေက်းဇဴးတင္ပါေၾကာင္း ေျပာၾကားပါရေစ..ဆည္းဆာ မွ နည္းပညာမ်ားအား မည္သူမဆို လြတ္လပ္စြာ ကူးယူသုံးစြဲနိဳင္ပါတယ္..လိုအပ္တာမ်ားရွိပါက.. C-Box မွာေျပာခဲ့ၾကနိဳင္ပါတယ္... အတတ္နိဳင္ဆုံး ၾကိဳးစား ကူညီ မွ်ေ၀သြားပါမည္... ကြ်န္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ေသာေနရာေလးအား ဆက္လက္ လည္ပါတ္လိုပါက { ဒီမွာ } သြားလိုက္ပါ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ကားတြန္က႑

မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ က်ြန္ေတာ္စုေဆာင္းထားတဲ႕ကာတြန္း တိုေလးေတြကို ျပန္လည္မ်ွေဝလိုက္ပါတယ္

ေၾကာ္ျငာက႑

ဤေနရာတြင္ေၾကာ္ျငာလက္ခံျပီ

AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION

ေခြးကေလးနဲ႕ ကစားၾကမယ္

တင္ထားျပီးသမွ် ပုိ႕စ္ေခါင္းစဥ္မ်ား