”MPT အေနနဲ႔ ေအာ္ပေရတာ တစ္ခု ျဖစ္တဲ့
အတြက္ သူတုိ႔ လုပ္ေဆာင္ မယ့္ လုပ္ငန္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔
ဦးစီး ဌာနကုိ စာတင္ၿပီးမွ လုပ္လို႔ရ မွာပါ။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေခၚဆုိခနဲ႔
ပတ္သက္ၿပီး ဘာမွ လာတင္ ထားတာ မရိွပါဘူး။ ေလွ်ာ့ခ်ဖို႔ လုပ္ေတာ့
လုပ္ေနပါတယ္” ဟု ဆက္သြယ္ေရးၫႊန္ ၾကားမႈ ဦးစီး ဌာနမွ ဦးေဆာင္ၫႊန္ၾကား
ေရးမွဴး ဦးသန္းထြန္းေအာင္ကေျပာသည္။
ယင္းအျပင္ MPT သည္ တျခား ဆက္သြယ္ေရး
ေအာ္ပေရတာ မ်ားကဲ့သို႔ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကိုင္ ရန္အတြက္
လိုင္စင္ ျပန္လည္ေလွ်ာက္ ထား ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းလိုင္စင္ ကို
ျပန္လည္ေလွ်ာက္ ထားျခင္းလည္း မရိွေသးေၾကာင္း ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာသည္။
’MPT ရထားတဲ့ လိုင္စင္က အရင္ဥပေဒနဲ႔
ထုတ္ေပးထားတဲ့ လိုင္ စင္ပါ။ အခုေပးေနတဲ့ လုိင္စင္ေတြက ေျပာင္းလဲလိုက္တဲ့
ဥပေဒ အသစ္နဲ႔ ေပး ထားတာပါ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ျပန္ေလွ်ာက္ ရမွာပါ” ဟု ၄င္းက
ဆက္ေျပာသည္။
လက္ရိွတြင္ သည္ ျပည္ပ ဆက္သြယ္ေရး
ေအာ္ပေရတာ မ်ားအား ယွဥ္ၿပိဳင္ႏုိင္ရန္ အတြက္ ဂ်ပန္ ကုမၸဏီ ႏွစ္ခုႏွင့္
ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ေနေသာ္ လည္း ဖုန္းေခၚဆုိခကို မူ Ooredoo ျမန္ မာကဲ့သို႔
တစ္မိနစ္ ဖုန္းေခၚခ ၂၅ က်ပ္ မသတ္မွတ္ဘဲ ယခင္ အတုိင္း ၅ဝ က်ပ္ ကိုသာ
ေကာက္ခံေနၿပီး ေစ်းႏႈန္း ျပင္ ဆင္ျခင္း မရိွေသးေပ။
ယင္းသို႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မွာ ဖုန္း
သံုးစဲြသူျပည္သူ မ်ားထံမွ ရႏုိင္သမွ် ရေအာင္ ေငြယူေနျခင္း ျဖစ္ၿပီး ျပည္ပ
ေအာ္ပေရတာမ်ား၏ မုိဘုိင္းဖုန္းဆင္း ကတ္သံုးစဲြမႈ နည္းေနသည့္ အတြက္ ေခၚဆုိခ
မေလွ်ာ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဖုန္းသံုးစဲြသူ မ်ားထံမွ ေဝဖန္ျပစ္တင္ ေနေၾကာင္း
ယင္းအသိုင္းအဝိုင္းမွ သိရ သည္။
‘သူမ်ား ၂၅ က်ပ္ဆုိ သူလည္း ၂၅ က်ပ္
လုပ္ေပါ့။ ႏုိင္ငံျခားေအာ္ပ ေရတာေတြ တစ္ႏုိင္ငံလံုးကို သယ္ ေဆာင္လို႔
ရရင္ေတာ့ MPT ကို ဘယ္ ေတာ့မွ မသံုးေတာ့ဘူး” ဟု ေက်ာက္ တံတားၿမိဳ႕နယ္မွ MPT
ဖုန္းသံုးစဲြသူ ကိုေဇာ္ေဇာ္ေအာင္က ေျပာသည္။
လက္ရိွတြင္ MPT သည္ ဖုန္းေခၚ ဆုိခ
ေလွ်ာ့ခ်ျခင္းႏွင့္ က်ပ္တစ္ေထာင့္ ငါးရာတန္ ဆင္းကတ္မ်ား လိုသေလာက္
ဝယ္ယူခြင့္ကို ျပည္ပေအာ္ပေရတာမ်ား ဖုန္းစတင္ ေရာင္း သည့္ ကာလတြင္
လုပ္ေဆာင္ေပးရန္ ရိွသည္ဟု ေျပာဆုိ ထားသည္။
No comments:
Post a Comment